perjantai 8. marraskuuta 2013

Joulukirjoja

Olen ihan heikkona joulukirjoihin. Kaivan ne hyvissäajoin jo esille ja alain selailemaan ja haaveilemaan. Minulla on ollut aina muutama lemppari kirja ja joitakin olen vuosien saatossa myynyt pois kun ne eivät ole minua kauheammin sykähdyttäneet. Nyt olen hankkinut kokoelmiini komen uutta kirjaa. Kaarnasydän ja sammalkranssi siis niin ihana kirja siis juuri sellainen simppeli ja tavallinen. Minulla onmerkattu jo monta kohtaa mitä haluaisin tehdä, mutta katsotaan miten ehdin. Lämmin joulu no ei ehkä ihan minun juttuni. On siinä ihan kivoja ohjeita ei vaan minun näköisiäni, ehkä. En siis vielä ole oikein varma mitä mieltä olisin. Kotilieden paras joulu jo ihan kiva ja vielä hiukan harkinnassa tykkäänkö vai en. Paljon siinä on todella kivaa ja sitten ei. Siis juuri sellainen jokaiselle jotakin luulisin. No uusia kirjoja odotellessa eiköhän siihen mennessä tiedä mitä jää ja mitä ei.




 

1 kommentti:

  1. Mulla ei ole itsellä joulukirjoja, mutta olen nytkin pari kertaa lainaillut niitä kirjastosta. Aika paljon siellä on tarinakirjoja ja vanhempia kirjoja, mutta löytyy myös uudempia ja paljon askartelukirjoja. Itsellä on lainassa ainakin pari uudempaa askartelukirjaa.

    VastaaPoista