perjantai 8. marraskuuta 2013

Lisää joululehtiä

Sorruin sitten ostamaan vielä kaksi joululehteä ja yhden olenkin tilannut jo vuosia. No jonkin verran sama juttu, kun aikaisemmassa postauksessani kirjoitin ei sytytä ei. Mia kommentoikin minun edellistä postausta jossa laittoi, että mainoksia on ehkäpäs liikaa ja onko jutut liian "hienoja". Olen kyllä sitä mieltä että ovat liian mainos painoitteisia ehdottomasti. Kaipaisin enemmän ihan sellaisia tavallisia juttuja ja ohjeita. Jotenkin sellaisia joihin olisi helppo samaistua. Miksi kaikki pitää näyttää niin hienolta ja aina kaikki sujuu ihan liian helposti. Joulu maalla oli lehdistä ehkä kaikkein eniten minun makuuni. Kodin kuvalehden joulu ei sitten ollenkaan ja Kotivinkin jouluherkuissa oli kyllä jotakin ihan ok. Tiedän, tiedän ettei kaikki tykkää kaikesta ja jokaiselle löytyy jotakin. Totta sekin ja edellisessa postauksessa jo kirjoitinkin, että voihan se ähky vain olla minulla. Saatan hakea jotakin uutta ja uudenlaista joulunviettoa nyt, kun lapsetkin on lentäneet pesästä.



 
 
 
 

1 kommentti:

  1. Mäkin huomasin tuon joulu maalla -lehden, mutten vielä ostanut. Sitten oli paljon askartelulehtiä. Mulla on tällä hetkellä Kodin kuvalehden ja Kotilieden joululehdet jotka ostin ja sitten Kotivinkin lehdet olen tilannut, joista on tullut vasta tuo jouluherkut.

    VastaaPoista